Jógaoktatók

Zsófi
Gerincjóga, Dinamikus jóga, Szenior jóga

+36 70 623 8148

Részletesen

Szécsy Zsófi.  Nem vagyok az a tipikus jóga oktató. Gyerekkoromban sosem mentek igazán a sportok.                               Sem futásban sem atlétikában nem jeleskedtem, a labdajátékokat pedig inkább hagyjuk. Szerettem táncolni, de nem átlagos méreteim miatt, nem igazán illettem egyetlen tánccsoportba sem. Sok sportágat kipróbáltam, de igazán egyik sem fogott meg.

2008-ban akkor már gyógymasszőrként találkoztam először a jógával. Életemben először éreztem, hogy egy mozgásforma nekem való. Mivel folyamatos egészségügyi problémákkal küzdöttem, a jóga gyakorlások után megszűntek a testi fájdalmaim.

2010-ben szereztem meg a Mandalajóga stúdiónál a sport oktatói és gerincjóga oktatói képesítésemet. Így vált számomra teljes egésszé az emberi  testről szerzett tudásom. Látni az izmokat mozgás közben, érteni a működésüket és az okokat, amiért valami nem úgy működik ahogy kéne. Ez a látásmód hatalmas segítség a gerincjóga oktatásban, legyen szó fiatalokról, idősekről vagy bármilyen egészségügyi problémával küszködő vendégről. Ha csak most ismerkednél a jógával,  vagy szeretnéd pontosítani az ászanáidat várlak szeretettel az óráimon.

Tímea

Baba-mama pilates

+36 30 339 3182

Részletesen

Január 18. péntek 10:30 Baba-mama pilates, ez az első alkalom ingyenes!

Csepely Tímea  vagyok.

Baba nélkül is érkezhetnek az anyukák, és nyugodtan hozháthatják gyermeküket is 1-1,5 éves korig, ez leginkább attól függ, hogy a gyermek mennyire mozgékony, szaladgálós, az édesanyának mennyire köti le a figyelmét.

Az órák 60 percesek, kérlek érkezz annyi idővel korábban, ami neked szükséges ahhoz, hogy felkészülj a tornára. Számítsd bele a baba öltöztetéséi idejét is! Popntosan igyekszünk kezdeni. Az órát bemelegítéssel és a baba bemelegítésével kezdjük. Aztán változó arányú és különféle törzset átmozgató, majd egyensúlygyakorlatokat végzünk és utána komolyabb erősítéseket. És természetesen hasizom regeneráló és core azaz mély tartóizmokat erősítő gyakorlatokat is. Közben meg-megpihenünk és játszunk a babáinkkal. Az órát egy nyújtással, levezetéssel zárjuk. Érkezz abban vagy hozz magaddal kényelmes tornára alkalmas öltözéket, cipő nem szükséges. A babádnak is legyen kényelmes. Hozz magatoknak törölközőt, textilpelenkát, plédet, attól függően, hogy a babád az életkorát tekintve mit igényel. Nyugodtan hozz neki csörgő, színes, vidám játékokat.

Baba-mama pilates ára: 2000 Ft/ alkalom

Bejelentkezés előző nap 20:00 óráig. 2 fő esetén tartom meg az órát.

A baba-mama pilates ajánlott már a szülés utáni időszakban, akár 6 héttel utána, ha az orvos jóváhagyta, hogy az újdonsült anyuka sportolhat. A kezdeti időszakban, ha a kisbaba még sokat alszik, akkor mózeskosárral is nyugodtan el lehet hozni és ha felébred, szopni, enni szeretne, akkor ott van az édesanya a közelben. A foglalkozáson maximum halk zene szól, de ez sem kötelező. A beszéd- és énekhang illetve a nagyobb gyerekek hangja lesz a legnagyobb zaj, ami a babákat éri.

Az óra családias hangulatban, folyamatos visszajelzésekkel zajlik. Én ugyanígy anyuka vagyok mint ti, az én 10 hónapos kislányom is velünk lesz. Pontosan tudom, milyen szülés után elkezdeni a mozgást és veled együttérzem, hogy hol feszül, szúr és fáj. Az órán hangsúlyt fektetünk a mobilizálásra, azaz a befeszült testtájak, ízületek kimozgatására, a gerincet mozgató izomcsoportok erősítésére, a szoptatás, gyermekágyi időszak kötött testhelyzeteit kompenzálandó ritmikus, áramlás jellegű egész testet érintő mozgásokra. A szülés után a hasizmok meggyengülnek, a kötőszövet szétnyílhat, így csak olyan gyakorlatokat végzünk, melyek mindenki számára alkalmasak a hasizmok regenerálására. Az anyukák egészségi és fittségi állapotát figyelembe véve a gyakorlatok nehezíthetőek és könnyethetőek is. Tehát a szülést követő 10. héten és a 10. hónapban is tudsz tornázni. A nehézséget inkább az fogja meghatározni, hogy a szülés előtt sportoltál-e illetve, hogy a szülést követően elkezdtél-e már visszaerősödni vagy most teszed meg az első lépést. A pilates nem elsősorban fogyasztó program, inkább közérzetjavító, tartásjavító, mélyizmokat erősítő mozgásprogram. Nem helyettesíti a kifejezetten szétnyílt hasizom regenerálásást célzó tanfolyamok elvégzését és csak kis mértékben tartalmaz gátizomtornát.

A babád lehet a súlyzód, lehet a játszótársad és csendes megfigyelő is. Semmi sem kötelező. A babák szeretik, ha anya kukucskál, a hajával megsimizi őket, ölből nézelődhet, vagy hintázhat anya kezében. Az anya számára kitalált erősítő, megmozgató feladatok legtöbbjébe a baba bevonható vagy pedig a gyakorlatok szünetét lehet arra használni, hogy a babával mondókázzunk, nevetgéljünk. Nincs akadálya annak, hogy óra közben szoptass vagy pelenkát cserélj és természetesen elsőbbséget élvez a babád hogy léte.

Eszter
3D jóga

+36 30 386 209

Részletesen

Balaskó Eszter vagyok. A sport több mint 20 éve az életem része. 2011-ben döntöttem el, hogy komolyabban is szeretnék a sporttal foglalkozni, ezért a Fitness Company-nál Aerobic Sportedzői képesítést szereztem. A későbbiekben is folyamatosan bővítettem ismereteimet, Személyi edzői- valamint Stretching és ellazulási technikák tanfolyamot végeztem az ART edzőképzésnél.  Legújabb szerelmem a Stretching és a 3D Yoga.

Kinga
Csakraharmonizáló dinamikus jóga, Magánterápiás jóga

+36 30 716 4668

Részletesen

“Maximalista alkat vagyok, számomra alap, hogy folyamatosan képzem magam, és mélységeiben próbálom feltárni a jóga fizikai, mentális és energetikai hatásait. Azt gondolom, hogy a mai kultúrában élő ember elveszítette a kapcsolatot saját magával, a dolgai, élményei nagy részét nem képes feldolgozni, és égető szüksége van egy módszerre, amely összekapcsolja önmagával. A jóga egy ilyen módszer, aminek tanítása igazi kihívás és élvezet a számomra.”

Csilla
Kundalini jóga

+36 30 641 0267

Részletesen

Ritkán halljuk a belső zenét, mégis mindannyian erre táncolunk.”(Rumi)

A különböző mozgásformákat kínáló stúdiók, fitnesztermek tanárai általában így mutatkoznak be: „Gyerekkorom óta szenvedélyem a sport”. Én ezt nem mondhatom el magamról. Hetente egyszer-kétszer hol sportoltam, hol nem. Egy hideg téli napon eljutottam egy Kundalini jóga órára. A következő hétvégén 2 napos workshopot jógáztam végig. Félévvel később ott ültem a tanárképzőn. Azóta is mindennap jógázom. A gyakorlás leköveti az élet hullámzó ritmusát. Kihívás elé állít, feszegeti az eddig elképzelt határaimat. De az élet más területein korábban tapasztaltakkal ellentétben, ugyanilyen intenzíven el is lazít. Felpumpál energiával, jó kedvvel, kreatív gondolatokkal. Mindeközben kialakít bennem egy állandó, nyugodt csendességet. Ennek élményét  előhívom a mindennapokban is. Töredezettség mentesítőt, belső iránytűt installál. Folyamatos, ingyenesf rissítéssel. Élettel telibbnek érzem magam most, mint 10 éve.  A Kundalini Jógát szokták a jógák királynőjének nevezni. Mint egy bölcs asszony, (a jóga-) technikák sokaságát  használja. Nagyon erőteljes. Nem véletlenül hoz már az első órán intenzív megtapasztalást.  Eleinte csak az fűtött, másokat is támogassak abban, hogy átmásszanak saját, vélt testi és lelki kerítéseiken. Később találkoztam olyanokkal is, akik életükben nem láttak még jógát.  Az ő lelkesedésük, tapasztalásaik   döbbentettek rá,  ez a fajta jóga ugyan a kihívás – megpihenés tánca, de elsősorban mégis öröm. És ez az öröm mindenkié. Nincsenek korlátok. Sem az életkorban, sem a test kondíciójában.

Várlak szeretettel magán- és csoportos óráimon.

Zsófi
Hatha jóga

+36 30 716 0328

Részletesen

Határ Zsófi vagyok, 2018-ban végeztem gyógypedagógus-logopédusként. Imádom a szakmát, a munkámat. Rendkívül sokszínű, nincs két ugyanolyan napom. Sokféle esettel volt és van is szerencsém foglalkozni egészen a gyerekektől az idősekig. Minden nap hálát adok azért, hogy ilyen csodás emberekkel dolgozhatok együtt. A jógával is a munkámmal kapcsolatban találkoztam először. Olvastam egy cikket arról, hogy a jóga test- és légzőgyakorlatai milyen jótékony hatással vannak a fogyatékkal élő emberekre. Ahogy elolvastam nem hittem el, és beleástam magam a témába. Az életem ezen szakaszában elég mélyen voltam, gondoltam érdemes kipróbálni, hátha segít. Sokat olvastam és elkezdtem gyakorolni is. Onnantól nem volt megállás. Ott gyakoroltam, ahol épp voltam: bent a szobában, kint a természetben, még akkor is amikor külföldön éltem és folyamatosan 16 óráztam. Ahogy ráálltam a szőnyegre, rögtön elengedtem a problémákat, kizártam a külvilágot és csodás dolgokat tapasztaltam meg; lassan újra visszatértem önmagamhoz. Így lett a jóga az én terápiám. 2018-ban úgy döntöttem, hogy ezt a csodát szeretném másoknak is átadni, így elvégeztem egy hatha oktatóképzést a Samadhi Jógastúdióban Diószegi Ádámnál, és jelenleg is ebben a stúdióban tanulok Flow képzésen. Velem csütörtökönként jógázhattok együtt, várok mindenkit szeretettel Hatha órára. Jöhetsz akár kezdő vagy, akár haladó, élvezni fogod! 🙂

Linda
JógaMIX

+36 30 245 1189

Részletesen

Mühl Linda vagyok, 2013-ban szereztem OKJ-s sportoktatói képesítést a Mandala Gerincjóga Egyesületnél testépítés-fitnessz szakirányban, és e mellé 2015-ben Dinamikus Jóga oktatói oklevelet is kaptam az Almásy Csilla Gerinckoncepció keretein belül. Közgazdász és kommunikátori felsőfokú végzettségeim és az e területeken végzett tevékenységem segít a sport- és jógaoktatói munkám hatékony megszervezésében és a vendégeimmel kialakítandó emberi kapcsolatok magas minőségének elérésében.

A sport nagyon nagy szerepet játszik az életemben, de állíthatom, hogy a jóga a “szerelem” számomra a sport terén, ebben találtam igazán magamra, mert rendszeres végzésével a fizikai hatásokon túl mentálisan is átformálódik a jógázó.

6 éve gyakorolom rendszeresen a jógát, sok válfaját kipróbáltam, de a Hatha jóga, és a dinamikusabb változatok (Dinamikus jóga, Vinyasa Flow jóga) állnak leginkább közel hozzám. Persze mindegyik másért: a Hatha jóga ászanáiban tudok legkönnyebben elmélyülni, a Flow gyakorlása viszont egy izgalmas, állandóan változó, új élményt nyújt minden alkalommal.

A jóga többféleképpen felfogható: akár saját testsúlyos edzésként, akár pedig a tradicionalitást előtérbe helyező, a szellemi gyakorlással fűszerezett meditációra, ászanák fizikai és lelki hatásaira alapozott, mindig fejlődő gyakorlásként. E tekintetben is vallom Sri Chinmoy megfogalmazását: a jóga önmagunk legyőzése.

Azért választottam a Flow – mint dinamikus jóga – oktatását, mert ötvözi mindezeket, mert bármilyen indíttatásból jógázik valaki, megtalálja benne, amit keres, hiszen a hatha jóga ászanáit, valamint a gerinctréning elemeit használja fel és fűzi össze egy áramlásban. Az általam vezetett foglalkozások révén minél szélesebb körhöz tud eljutni ez a csodálatos mozgásforma.

Az egyes foglalkozások erőssége szabályozható, és a részvevők ezzel igazán érdekes, sokszínű, de semmiképpen sem átlagos testedzést kapnak, amely nem csak testüket, hanem lelküket is felfrissíti.

Fontosnak tartom és a foglalkozásaimon figyelembe veendőnek tekintem a preventív, hatékony munkavégzésnek minden egyes részvevő saját magához viszonyított fejlődését. Igyekszem változatos lefolyású, kellemes hangulatú foglalkozásokat tartani, de talán a legfontosabb célomként azt igyekszem elérni, hogy a vendégek azt érezzék, hogy kaptak valami pluszt, amivel többnek érzik magukat, mint előtte voltak.

Buddhával vallom: „A tested drága kincs. Ez a járműved a felébredéshez. Bánj vele gondosan.”

Kriszta
Baba-mama jóga, Gyermek jóga

+36 30 341 7568

Részletesen

Bereczky Krisztina vagyok. A különböző mozgásformák közül számomra a jóga az egyetlen, ami testi, lelki és szellemi szinten egyszerre épít, tölt, miközben a tapasztalás útját tanítja. Szeretném,ha a ma embere függetlenül kortól és élethelyzettől, minél szélesebb körben megérezhetné, megtanulhatná ezt az erőforrást, kiterjesztené környezetében és ezáltal fejlődne, mert aki nem előre halad az visszafelé tart.

Marcsi
Aviva torna

+36 70 705 3304

Részletesen

Galai Mária vagyok, a sport a versenyszerűen űzött ritmikus sportgimnasztika révén fiatalkorom óta aktív része az életemnek.
Egyetemi tanulmányaim miatt az aktív versenysportot befejeztem, de a ritmikus sportgimnasztikából szerzett gyakorlati tapasztalataimmal Aerobic oktatóként segítettem és színesítettem az egyetem sportéletét.

A mozgáskultúrához és az egészséghez való kötődésemet és ezirányú érdeklődésemet az évekig tanulmányozott dél-indiai templomi táncok és különböző Workshopokon ( mozgásszínház, hastánc, kontakt-tánc, pilates, jóga, gyűrűsizom torna stb.) szerzett tudás mélyítette el.
Az aktív felismerések és tapasztalatok folyamatosan fejlesztették a testérzékelésemet és a testem egészségtudatos használatát, ami egyre nyilvánvalóbbá tette számomra, hogy milyen fontos szerepe van az olyan szisztematikusan felépített mozgásnak és mozgásfilozófiának az egészség megtartásában, ami már több mint sport.

2008-ban kezdtem el az AVIVA-tornával rendszeresen foglalkozni. Egyik ismerősömtől hallottam erről az egészségvédő mozgásformáról, aki maga is a torna hatására gyógyult meg. Saját tapasztalataim is megerősítettek abban, hogy ez a mozgásrendszer milyen hasznos. Az AVIVA-torna egy egészségsegítő mozgásforma, amely a hormonális egyensúly kialakítását és megtartását szolgálja. 2012-ben szereztem meg az AVIVA-torna oktatói oklevelemet (AVIVA-Method, Budapest).

Ezután 2014 -ben szakmailag továbbképeztem magamat. Csoport fitnesz egészség-tréneri és gyerek fitnesz tréneri képesítést szereztem ( Medical Fitness Academy, Berlin), hogy egyre jobban gazdagítsam tudásomat.

Fő tevékenységem az AVIVA-torna oktatás és az egészségközpontú fitnesz edzés.

www.vitalistornak.hu                                                                                            e-mail: vitalistornak@gmail.com

Ildikó
Babusgató babatorna

+36 20 490 3004

Részletesen

Kiss Ildikó vagyok!

Játékos mozgás- és készségfejlesztő foglalkozás: 2 – 12 hónapos babáknak

A rendszeres torna erősíti a gyermek izomrendszerét, segíti a helyes mozgásfejlődést, fejleszti a mozgáskoordinációját, ezáltal támogatja a kognitív fejlődését is (például segít beindítani a beszédfejlődést) és nem utolsó sorban az emésztésének is jót tesz.

Játékos mozgás- és készségfejlesztő foglalkozás: 2 – 12 hónapos babáknak

A rendszeres torna erősíti a gyermek izomrendszerét, segíti a helyes mozgásfejlődést, fejleszti a mozgáskoordinációját, ezáltal támogatja a kognitív fejlődését is (például segít beindítani a beszédfejlődést) és nem utolsó sorban az emésztésének is jót tesz.

A gyakorlatok felépítése az elemi mozgásminták (az átfordulás, a kúszás, a mászás, az ülés és a járás) helyes sorrendjének kialakulására ösztönzik a gyermeket.

A hangsúly a helyes mozgássoron kívül a baba-mama személyes kapcsolaton van, így azalatt, amíg tornázunk, mondókázunk és énekelünk, megismeritek egymást, így te megtanulod a jelzéseit, könnyebben megérted őt és ő is hamarabb kommunikál majd veled – így fejlődik a szocializációs készsége is.

A torna során fokozatosan kap szerepet a tudatos testkép kialakítása, a testérzékelés, a térbeli tájékozódás fejlesztése, az egyensúlyészlelés és a finommotoros készségek javítása.

A foglalkozások 30 percesek, hiszen a babák idegrendszerét igyekszünk fokozatosan ingerelni és nem szeretnénk megterhelni őket.

A gyakorlatokat elsősorban eszköz nélkül, illetve kevés eszközzel (pléd, nagylabda, gumilabda, képek) végezzük.

A tornát differenciáltan, egyszerre tartom a 2-7 hónapos (tárgymanipulációs, átforduló, kúszó) és 8-12 hónapos (mászó, járni tanuló) babáknak.

Szeretettel várlak minden hétfőn 15 órakor!

Judit
Pilates

+36 30 312 9302

Részletesen

Szeretnél izmosan karcsú, feszes, szálkás alakot, rugalmas gerincet, ideális testtartást? Akkor itt a helyed, az óráimon.

Honfi Juditnak hívnak, pilates oktató és csoportos fitness instruktor vagyok. Eredeti végzettségem szerint közgazdász, de két éve elérkezett az a szakasz az életemben, amikor úgy éreztem, hogy a pénzügyi pálya már nem vonz, változnom, változtatnom kellett, hogy mostanra már úgy érezzem, hogy az utamon vagyok. A mozgás mindig is az életem szerves részét képezte, kora gyerekkoromtól kezdve sportolok, 4 év művészi tornázást követte az atlétika, kosárlaba, később a callanetics, a jóga, és végül a pilates.